Як врятувати автомобіль під час повені? - 29 Березня 2013 - Новини з України - Інфо-правовий портал для громадян України в Італії




Передачі українською мовою виходять у середу з 08:00 до 09:00
Image and video hosting by TinyPic

L'UCRAINA E' AI CONFINI СON L'UNIONE EUROPEA E NON AI CONFINI CON L'EUROPA! 
УКРАЇНА - ЦЕ ЄВРОПА І МЕЖУЄ З ЄС, А НЕ ЗНАХОДИТЬСЯ НА МЕЖІ З ЄВРОПОЮ!










Середа, 29.03.2017, 00:36









Середа, 29.03.2017, 00:36

ЄВРОІНТЕГРАЦІЯ
НАВІГАЦІЯ
TICKET online
КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ
FRIENDS&PARTNERS
СТАТИСТИКА
UniCredit інформує
СОЦІАЛЬНА РЕКЛАМА
ТРУДОВА МІГРАЦІЯ
НАША КНОПКА

АКТУАЛЬНІ ВІДЕО
Вхід

Головна » 2013 » Березень » 29 » Як врятувати автомобіль під час повені?
13:17
Як врятувати автомобіль під час повені?
 

З перших чисел квітня в Україні очікують весняну повінь. Надмірна кількість води на дорогах і тротуарах з'явиться через танення снігу в результаті різкого потепління до +10 градусів.
 
Вода при надлишковому потраплянні в двигун автомобіля і електровузли може спричинити значні витрати автолюбителям, адже більшість страхових компаній не відшкодовують поломок, викликаних попаданням води в двигун, говорить інструктор-викладач Драйв клубу "Альфа-щит" Олексій Пилипенко. В інтерв'ю Gazeta.ua він розповів, як врятувати автомобіль під час повені.
 
- Які заходи повинен вжити водій перед різким підвищенням температури, коли сніг почне танути?
 
- Потрібно припаркувати машину як можна вище. Ні в якому разі не залишати її на спусках, низинах і біля грат відсотків. Зазвичай такі грати розташовують в низині, вони забиваються і за півдня-день автомобіль до порога заллє водою. Також не варто ставити машину під деревами і високими будинками. Старі дерева під вагою вологи часто падають. А з будинків можуть відвалитися сосулі або відкриті вікна.
 
- Який максимальний рівень води може безболісно долати автомобіль?
 
- Все залежить від кліренсу і пристосування до важких дорожніх умов. Будь-який автомобіль без шкоди може долати калюжу, якщо рівень води в ній не більше 2/3 діаметра колеса.
 
- Як краще проходити водну перешкоду в 2/3 діаметра колеса?
 
- Тільки на знижених передачах. Тримайте кермо, розведіть злегка лікті. Це для того, щоб рульове колесо не вибило з рук кермо, адже під водою може бути камінь, цегла або вибоїна. Коли калюжа на повороті, колеса тримають паралельно кузову. Використовуйте ступінчасте управління, повертайте кермо поволі. Уникайте різких прискорень і екстреного гальмування. Коли вода потрапляє на пісок з бордюрів, утворюється слизька речовина, подібна глині. При прискоренні машину може занести на глині у сусідній ряд або на бордюр. Якщо гальмувати різко, може статися те ж саме.
 
- До яких ще екстрених ситуацій під час проходження водної перешкоди потрібно бути готовим?
 
- Коли машина їде у воді, часто виникає аквапланування - авто раптово починає "пливти" по воді, а кермо крутиться дуже легко. Аквапланування починається раптово і так само раптово закінчується. При такій ситуації раджу не робити різких маневрів, не гальмувати, тримати кермо паралельно кузову. Найгірше, що може статися, так це коли автомобіль потрапить колесом у відкритий люк, розіб'є підвіску, а в двигун при цьому зайде вода. І якщо підвіску ще можна буде відновити, двигуну доведеться робити капітальний ремонт з заміною деталей.
 
- Як вода може потрапити в двигун? І які саме деталі силового агрегату можуть зіпсуватися?
 
- Вода потрапляє в камеру згорання двигуна через повітряний фільтр. Тоді на такті стиску, коли обидва клапани закриті, поршень, рухаючись вгору, впирається у водяну пробку. Тиск всередині циліндра істотно підвищується. А двигун, продовжуючи цикл, намагається довести шатун до верхньої точки. Практично, поршні в одному або декількох циліндрах відразу зупиняються, а колінчастий вал, продовжуючи обертатися, приймає на себе величезні навантаження. Він гне шатуни, ламає пальці поршнів і часто ламається сам. Поршневу групу після гідроудару, як правило, повністю міняють. Це обходиться в десятки тисяч гривень. Особливо небезпечний гідроудар для дизелів.
 
- Як буде вести себе двигун, який отримав гідроудар?
 
- Машина відразу затихне. Якщо двигун "сьорбнув" трохи води, досить почекати 3 хвилини, а потім знову спробувати завести машину. За цей час краплі води повинні випаруватися з моторного відсіку. Якщо ви почекали більше 10-15 хвилин, а двигун все одно не заводиться і ви стоїте у великій калюжі, то скористайтеся стартером. Включите першу передачу і тримайте постійно поверненим ключ запалювання. Тоді буде працювати тільки стартер, він витягне автомобіль з водойми. У такій ситуації не варто відкривати двері, бо вода може зайти в салон. Про це в подібних ситуаціях забувають навіть водії з досвідом. Після цього потрібно розбирати і просушувати весь салон, перевіряти всі контакти на запобіжниках, реле і так далі.
 
Автор: Володимир Мукан
 
Переглядів: 440 | Додав: Адміністратор | Рейтинг: 5.0/2
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Ми не співпрацюємо з українофобними, расистськими, порнографічними, піратськими та іншими аморальними сайтами. Відповідальність за достовірність фактів, цитат та інших відомостей, у тому числі і малюнків до статтей, у розділі новин, несуть автори публікацій, що містять гіперпосилання на джерело. Будь-яке копiювання, публiкацiя, передрук чи наступне поширення iнформацiї, що мiстить посилання на Інформаційне агентство УНІАН, суворо забороняється. При передруку наших матеріалів посилання (для Інтернету - гіперпосилання) на italawguide.at.ua обов’язкове.
Всі права застережено © 2010-2017