Передачі українською мовою виходять у середу з 08:00 до 09:00
Image and video hosting by TinyPic

L'UCRAINA E' AI CONFINI СON L'UNIONE EUROPEA E NON AI CONFINI CON L'EUROPA! 
УКРАЇНА - ЦЕ ЄВРОПА І МЕЖУЄ З ЄС, А НЕ ЗНАХОДИТЬСЯ НА МЕЖІ З ЄВРОПОЮ!










Вівторок, 19.09.2017, 22:47









Вівторок, 19.09.2017, 22:47

ЄВРОІНТЕГРАЦІЯ
НАВІГАЦІЯ
TICKET online
КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ
FRIENDS&PARTNERS
СТАТИСТИКА
UniCredit інформує
СОЦІАЛЬНА РЕКЛАМА
ТРУДОВА МІГРАЦІЯ
НАША КНОПКА

АКТУАЛЬНІ ВІДЕО
Вхід

Головна » 2012 » Травень » 15 » Наскільки вдарять по кишені громадян України останні прогреси «Укрзалізниці»?
20:34
Наскільки вдарять по кишені громадян України останні прогреси «Укрзалізниці»?
 
Президент України В. Янукович на інавгурації останньої моделі українського швидкісного поїзда. Фото сайту: uz.gov.ua
Чемпіонат Європи з футболу, який цього року разом з Польщею приймає в себе і Україна, однозначно позитивно вплинув на розвиток інфраструктури «Укрзалізниці», на її майбутнє та приніс багато новинок у життя українців. За кордоном закуплено нові швидкісні поїзди, прокладено нові магістралі для швидкісного руху поїздів, розроблено цілу низку додаткових послуг для клієнтів. Що ж прекрасно...але якщо цей чемпіонат проводився б не в Україні, а наприклад в Німеччині та Польщі, то чи "напрягалась" би так влада і «Укрзалізниця» заради добробуту своїх же громадян? Мабудь що ні і це при тому що сьогодні вже 2012 рік. Жаль... І справді, її останні досягнення зумовлені, нажаль, саме проведенням в Україні Євро-2012, а не власним бажанням професійного зросту чи добробутом своїх громадян. 
 
Прогреси. «Укрзалізниця» відновила офіційний сайт, але функціонує він лише на 50%.

З 20 лютого 2012 року запрацював оновлений офіційний веб-сайт «Укрзалізниці». Новий сайт пропонує розклад залізничних перевезень, правила користування залізничним транспортом, інформує зацікавлених осіб у питаннях вантажних і пасажирських перевезень. Сучасний дизайн і структура розділів сайту є значно кращою від попередньої і лише по дизайну не поступається іноземним.

Втім, поряд з новою версією, яка й досі знаходиться в процесі тестування, продовжує працювати і стара версія сайту. На головній сторінці нового сайту «УЗ» вже розміщені найпопулярніші сервіси: моніторинг вільних місць на рейсах поїздів, вартість проїзду, програмування подорожі та замовлення квитків через сервіс «Е-квиток».
 
Проте, що стосується останньої послуги, то тут справа просто катастрофічна. Купити реально електронний квиток - це мабудь питання з області фантастики. Фахівці держадміністрації залізничного транспорту України ще й досі розробляють нову автоматизовану систему продажу пасажирських квитків через Інтернет, а до чемпіонату Європи з футболу залишилось всього-навсього 25 днів.
 
У Головному управлінні інформаційних технологій Укрзалізниці повідомляють, що зараз розробляється новий програмно-апаратний комплекс продажу електронних проїзних / перевізних документів для пасажирів. Нова система буде мати зручний інтерфейс для формування маршруту, а також розвинену платіжну систему, що дозволить громадянам у повній безпеці сплатити вибрані проїзні документи практично всіма діючими в Україну платіжними інструментами безготівкових розрахунків фізичних осіб. При розробці нової системи фахівцями «УЗ» було врахувано досвід багатьох світових компаній-перевізників, що вже роками успішно працюють з подібними технологіями. Серед них Deutsche Bahn та Lufthansa. Але коли саме ця система запрацює сповна, знає мабудь лише дід Ніхто...

Інший не менш важливий недолік полягає і в тому що український «E-kvytok» від «Укрзалізниці» не можуть придбати для використання іноземці. Навіть якщо на новому сайті є англомовна версія, то кому вона потрібна без реальної можлвості придбання електронного квитка? 

Навігація по сайту, основні розділи і навіть зразки документів для оформлення / отримання електронного квитка на поїзд навіть в англійському інтерфейсі залишаються на українській мові. Тоді постає питання: чому в такому випадку електронні та прості паперові квитки не розробити одночасно на двох мовах (українській та англійській), для того щоб іноземний пасажир, який не знає ні української чи російської мови міг розуміти те що він купляє і перевірити правильність свого замовлення?

Нажаль і сьогодні на сайті розміщено попередження про проведення регламентних робіт, в зв'язку з чим частина функцій «електронної каси» буде недоступна (правда, в англомовній версії сайту це попередження також написано українською, а не англійською мовою).

Про введення електронних квитків анонсувалось «Укрзалізницею» ще влітку минулого року. Проте, як пізніше виявилось, замовлення електронних квитків не скасовує необхідність зв'язуватися з касами! Це ж просто дурдом! Навіть нам, українцям, що мешкаємо в ЄС і звикли замовляти квитки онлайн - така практика є просто несприйнятливою і неприпустимою, не говорячи вже про іноземців, які часто володіючи лише англійською, навіть не будуть спроможні порозумітись з провідником під час посадки в поїзд.

Але повернемось до нового сайту «Укрзалізниці». Модерною інновацією нового сайту (для України) можна назвати банерики, які перенаправляють користувача з головної сторінки сайту «УЗ» на сторінки таких соціальних мереж як Facebook, Google+, YouTube і Twitter. Чи позначиться оновлення веб-представництв на якості перевезень і зручність замовлення електронних квитків, не повідомляється...
 
Регреси. Скорочення маршрутів залізничного транспорту, які є фактично єдиним способом доступу до певних місцевостей, може стати суттєвою перешкодою в реалізації громадянами права на свободу пересування та суттєво обмежить їхнє право доступу до певних органів державної влади.
 
Для прикладу, у зв’язку із запланованою ліквідацією поїзду № 360 Львів-Київ зовсім відрізаними від світу залишаться такі населені пункти як Червоноград, Сокаль, Сарни і Костопіль. Скорочення поїзду "Київ-Донецьк” призведе до значного обмеження транспортного сполучення, зокрема, з містом Костянтинівка. Фактично кожна місцевість в Україні вже змогла відчути значні труднощі із транспортним сполученням через початок скорочення поїздів.
 
Варто також врахувати, що значна частина людей має мінімальні чи незначні доходи, котрі не дозволяють їм використовувати дорогі види транспорту. Тобто, розвиток транспортної інфраструктури повинен враховувати реальний рівень доходів більшості та значний рівень бідності в країні. Достатньо дивним виглядає, коли переїзд до Києва і назад коштує більше половини мінімальної зарплати.
 
Пересування країною – це НЕ ПРИМХА громадян, а ПРАВО і це пересування є об’єктивною потребою у пересуванні до роботи та збереженні сімейних і соціальних стосунків. Це також необхідно для доступу до певних державних послуг, зокрема, звернення до суду, лікарень чи інших органів влади тощо.
 
З огляду на це, держава має обов’язком забезпечити сполучення не тільки зі столицею, а також з обласними центрами, міжобласними містами та на приміському сполученні.
 
«Укрзалізниця» на сьогодні займає монопольне становище на ринку і на неї покладено також і значиму соціальну функцію, надаючи всім без винятку жителям нашої країни послуги із перевезення пасажирів і багажу. При цьому такі послуги за своєю природою надаються кожному, хто по них звертається, а тарифи на них для населення формуються, виходячи з платоспроможного попиту і, як правило, не покривають фактичних витрат на їхнє надання. Водночас, існує "горизонтальне” перехресне цінове субсидування, коли з метою компенсації цих витрат «Укрзалізниця» встановлює більші вищі ціни на послуги із залізничних перевезень для підприємств.
 
Тому питання нерентабельності певних маршрутів повинно розглядатися в комплексі із рентабельними видами послуг, які надаються «Укрзалізницею». А спроба позбутися соціально значущих маршрутів пасажирських поїздів у зв’язку з їхньою малою рентабельністю, без запровадження адекватної їх заміни, може розцінюватись як зловживання «Укрзалізницею» своїм монопольним положенням на ринку.
 
У цьому контексті важливою є інформація, що скорочення поїздів, зокрема відбувається у зв’язку із планованим на 2012 рік використанням корейських поїздів «Hundaу» і відповідно нових маршрутів, на яких ці поїзди будуть задіяні. Водночас, вартість проїзду у цих поїздах за попередньою інформацією буде приблизно вдвічі більшою, ніж у звичайних. Це звичайно зрозуміло, але тоді не слід анульовувати і інші рейси поїздів, які коштують дешевше. «Укрзалізниця» повинна думати про всіх а не лише про певні категорії населення!
 
Натомість «Укрзалізниця» збільшує ціни за перевезення пасажирів для населення без передбачених законодавством узгоджень і зменшує доступність цього виду транспорту для інших заперечуючи їм їхнє право на вільне пересування. Тому відміняти чинні поїзди можна, але лише виключно після запуску альтернативних маршрутів, оскільки людям потрібно пересуватися сьогодні, завтра і завжди.

За інформацією прес-служби Укрзалізниці популярність залізничних перевезень в Україні, як і раніше, знаходиться на дуже високому рівні. Це зумовлюється ціною та умовами перевезення. Проте такі масові пересування громадян є абсолютно не можливі при відміні інших поїздів і це очевидно.
 
Очевидно, що при пересуванні на дальні відстані, інші види транспорти, такі як автобуси, маршрутки та літаки істотно програють через надто велику різницю у вартості чи умовах перевезення. І тому саме тут «Укрзалізниця» може і повинна серйозно конкурувати з автотранспортом чи авіакомпаніями і не лише у ціновій політиці, але й на рівні послуг. Але «Укрзалізниця» мабудь цього ще не розуміє.
 
Враховуючи такий значний попит на залізничні перевезення, не варто вдаватися до таких радикальних заходів, тобто скорочення поїздів як денних так і нічних. Це можна впроваджувати лише після досягнення домовленостей з місцевою владою про відкриття саме «Укрзалізницею» альтернативних автобусних маршрутів чи приміських електричок з новими напрямками. «Укрзалізниця» - це може бути не лише поїзд, але й автобус (від «Укрзалізниці»), який завжди може доставити пасажира туди де йому потрібно. А цього не зроблено, що й позбавило «Укрзалізницю» нових доходів і підтримки з боку населення. Така практика є у багатьох країнах ЄС та світу, то чому таке не практикувати і в Україні?
 
Тенденція скорочення маршрутів на залізничному транспорті без надання чіткої альтернативи пересування, є небезпечним кроком, що обмежує контакти між регіонами, розвиток туризму, погіршує транспортну інфраструктуру України і не приносить щораз нового прибутку!
 
Окрім того, скорочення маршрутів на залізничному транспорті неодмінно призведе і до порушення соціально-економічних прав тисяч людей, а також позбавитись гарантованої роботи (особливо у кризовий період) і сотень працівників залізниці... То кому ж тоді це вигідно?
 
Нові тарифи на швидкісні поїзди Intercity (вони звичайно нижчі ніж в ЄС проте занадто високі для населення України).
 
Вартість проїзду в вагонах 2 класу електропоїзда Skoda на більшості напрямків є дещо нижчою у порівнянні з автотранспортом.
 
Вже 17 травня 2012 року розпочнеться продаж квитків на міжрегіональні електропоїзди Skoda категорії Intercity, які будуть курсувати на напрямках: Харків - Донецьк, Донецьк - Маріуполь, Донецьк - Дніпропетровськ, Дніпропетровськ-Харків, Харків - Маріуполь, Донецьк - Луганськ.
 
У поїзді Донецьк - Маріуполь (132 км) вартість проїзду у вагоні 1 класу становитиме - 102,41 грн., натомість 2 класу - 58,61 грн.
 
У поїзді Донецьк - Луганськ (162 км) вартість проїзду у вагоні 1 класу становитиме 105,70 грн., а 2 класу - 60,65 грн.
 
У поїзді Донецьк - Дніпропетровськ (269 км) вартість проїзду у вагоні 1 класу становитиме платитимуть 126,77 грн., а 2 класу - 72,48 грн. Вартість квитка в автобусі в цьому ж напрямку становить від 87 до 120 грн.
 
Проїзд від Дніпропетровська до Харкова (299 км) у вагоні 1 класу обійдеться пасажирам в 126,77 грн., 2 класу - 72,48 грн. Вартість квитка в автобусі в цьому ж напрямку становить від 69 до 80 грн.
 
У поїзді Харків - Донецьк (318 км) вартість проїзду у вагоні 1 класу становитиме 137,88 грн., а 2 класу - 78,42 грн., Вартість квитка в автобусі в цьому ж напрямку становить від 80 до 160 грн.
 
 

Додамо що з 27 травня 2012 року планується також запуск денних міжрегіональних швидкісних поїздів Hyundai категорії "Intercity+". На напрямку Львів-Київ будуть курсувати три пари поїздів Hyundai, на напрямку Київ-Донецьк - дві пари і на напрямку Київ-Харків - три пари. Згідно з новою класифікацією пасажирських потягів, Intercity+ (ІС+) - це денний швидкісний потяг, який курсує у прямому сполученні. Вимоги: маршрутна швидкість 90 км/год і більше за припустимої швидкості до 200 км/год, вагони з місцями для сидіння 1-го і 2-го класів.
 
 
Переглядів: 740 | Додав: Адміністратор | Рейтинг: 5.0/2
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Ми не співпрацюємо з українофобними, расистськими, порнографічними, піратськими та іншими аморальними сайтами. Відповідальність за достовірність фактів, цитат та інших відомостей, у тому числі і малюнків до статтей, у розділі новин, несуть автори публікацій, що містять гіперпосилання на джерело. Будь-яке копiювання, публiкацiя, передрук чи наступне поширення iнформацiї, що мiстить посилання на Інформаційне агентство УНІАН, суворо забороняється. При передруку наших матеріалів посилання (для Інтернету - гіперпосилання) на italawguide.at.ua обов’язкове.
Всі права застережено © 2010-2017