Передачі українською мовою виходять у середу з 08:00 до 09:00
Image and video hosting by TinyPic

L'UCRAINA E' AI CONFINI СON L'UNIONE EUROPEA E NON AI CONFINI CON L'EUROPA! 
УКРАЇНА - ЦЕ ЄВРОПА І МЕЖУЄ З ЄС, А НЕ ЗНАХОДИТЬСЯ НА МЕЖІ З ЄВРОПОЮ!










Вівторок, 17.10.2017, 00:06









Вівторок, 17.10.2017, 00:06

ЄВРОІНТЕГРАЦІЯ
НАВІГАЦІЯ
TICKET online
КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ
FRIENDS&PARTNERS
СТАТИСТИКА
UniCredit інформує
СОЦІАЛЬНА РЕКЛАМА
ТРУДОВА МІГРАЦІЯ
НАША КНОПКА

АКТУАЛЬНІ ВІДЕО
Вхід

Головна » 2011 » Жовтень » 30 » У 2012 до Львова завезуть нові швидкісні потяги Hyundai
19:18
У 2012 до Львова завезуть нові швидкісні потяги Hyundai
 
Електропотяг "майбутнього"
Фото: lviv-2012.org.ua
«Укрзалізниця» затвердила інтер’єр та екстер’єр швидкісних поїздів Hyundai, які Україна придбає до Євро-2012. У кожному поїзді буде по 9 вагонів, які вміщатимуть 579 пасажирів. Перші поїзди прибудуть в Україну в березні 2012 року.
 
Швидкісний поїзд Hyundai зовні і всередині. Фото Екстер’єр поїзду оформлений у триколорі – основа корпусу срібляста, чорним – виділені вікна, фари та лобове скло, червоним – окремі елементи «обличчя» поїзду.

Поїзд має широкий корпус – 3,5 м, брендований символікою турніру – квіткою Євро невеликого розміру. Кожний вагон має по два входи-виходи та по 8 вікон з обох сторін.
 
На «обличчі» поїзду – велике лобове скло, над яким є невеликий монітор, що вказує напрям руху потягу, основний прожектор та по 2 фари з боків.
 
У поїзді є вагони «Стандарт», «Перший клас» та бар. Висота стелі – 2,45 м, ширина вагону зсередини – 3,3 м. Входи-виходи обладнані системами автоматичного відкривання дверей.
 
Інтер’єр поїзду також оформлений у трьох кольорах – сріблясті стіни, бежева підлога та сині крісла. У вагонах «Першого класу» обабіч проходу розташовані ряди по два крісла. Сидіння м’які із широкою спинкою (у 0,5 м) із підлокітниками, підголівником й підставкою для ніг.
 
Ширина проходу 0,58 м, відстань між сидіннями – 1 м. Під стелею розміщені відеомонітори, є кондиціонери та зручні полички для багажу над сидіннями.
 
У вагонах класу «Стандарт» – кольорова гама та оснащення такі ж як і у «Першому класі». Кількість сидінь більша – сидіння вужчі, розміщені у ряди по два та три крісла обабіч проходу. Ширина проходу 0,625 м, відстань між сидіннями – 0,94 м. У вагонах є багажне відділення в зоні пасажира, а також передбачено простір для пасажирів у інвалідних візках.
 
Туалети у вагонах – стандартні, оформлені у бежевих кольорах. У поїзді буде бар та працюватимуть стюарди, які розвозитимуть напої та їжу на спеціальних візках.
 
Водійська кабіна оформлена у сріблястих тонах. Є велике лобове скло та два бокових, встановлено два крісла темно сірого кольору із зручними підлокітниками й підголівниками. Керуватимуть поїздом машиністи за допомогою 3 моніторів та 10 пультів.
 
 
Відео: Компанія яка будує швидкісні потяги для України і Україна, яка не захищає національного виробника!
 
 
Переглядів: 827 | Додав: Правознавець | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Ми не співпрацюємо з українофобними, расистськими, порнографічними, піратськими та іншими аморальними сайтами. Відповідальність за достовірність фактів, цитат та інших відомостей, у тому числі і малюнків до статтей, у розділі новин, несуть автори публікацій, що містять гіперпосилання на джерело. Будь-яке копiювання, публiкацiя, передрук чи наступне поширення iнформацiї, що мiстить посилання на Інформаційне агентство УНІАН, суворо забороняється. При передруку наших матеріалів посилання (для Інтернету - гіперпосилання) на italawguide.at.ua обов’язкове.
Всі права застережено © 2010-2017