Передачі українською мовою виходять у середу з 08:00 до 09:00
Image and video hosting by TinyPic

L'UCRAINA E' AI CONFINI СON L'UNIONE EUROPEA E NON AI CONFINI CON L'EUROPA! 
УКРАЇНА - ЦЕ ЄВРОПА І МЕЖУЄ З ЄС, А НЕ ЗНАХОДИТЬСЯ НА МЕЖІ З ЄВРОПОЮ!










Четвер, 27.04.2017, 04:18









Четвер, 27.04.2017, 04:18

ЄВРОІНТЕГРАЦІЯ
НАВІГАЦІЯ
TICKET online
КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ
FRIENDS&PARTNERS
СТАТИСТИКА
UniCredit інформує
СОЦІАЛЬНА РЕКЛАМА
ТРУДОВА МІГРАЦІЯ
НАША КНОПКА

АКТУАЛЬНІ ВІДЕО
Вхід

Головна » 2012 » Березень » 14 » ВРУ затвердила новий Митний кодекс України (оновлена)
09:30
ВРУ затвердила новий Митний кодекс України (оновлена)
 
Працівник укрмитниці
Фото: vkurse.ua
Верховна Рада підтримала доопрацьовану редакцію Митного кодексу. "За" проголосувало 264 депутата, зокрема 185 "регіоналів", 5 НУНСівців, 25 комуністів, 10 позафракційних, 20 депутатів від "Народної партії", а також 19 представників фракції "Реформи заради майбутнього". Водночас парламент затвердив внесення змін до низки документів у зв'язку з прийняттям нової редакції Митного кодексу. Наразі закон про Митний кодекс готується до підпису президента.
 
Як відомо, нова редакція Митного кодексу була прийнята Верховною Радою 3 листопада 2011 року. Тоді президент Віктор Янукович наклав вето на закон. 9 лютого 2012-го Верховна Рада відправила Митний кодекс на доопрацювання.
Проект закону був доопрацьований парламентським комітетом з питань фінансів, банківської діяльності, податкової та митної політики на підставі пропозицій Президента Віктора Януковича. Новою редакцією кодексу Рада підвищила неоподатковувану максимальну сумарну вартість товарів, що ввозяться в ручній поклажі або в супроводжуваному багажі один раз на 10 днів.

Якщо в першому варіанті закону ця сума була збільшена з 0,2 тис. до 1 тис. євро (при цьому їхня вага не має перевищувати 50 кг), то тепер для аеропортів вона становить 1 тис. євро, а для інших пунктів пропуску - 500 євро (вага не має перевищувати 50 кг).

Також документ передбачає спрощення митного оформлення товарів і супутніх процедур (зокрема вимоги до фінустанов, що надають гарантії зі сплаті мита). Він гарантує більш прозоре визначення митної вартості товарів (у тому числі визначення чіткого переліку умов, за яких Митниця може переглядати цю вартість). Документом скасовано низку пільг для працівників Митниці (наприклад, право на безвідсотковий іпотечний кредит).

У разі ввезення товарів на суму понад 10 тис. євро за новим законом застосовуються повні ставки мита. Письмовому декларуванню з поданням митної декларації підлягають товари, сумарна вартість яких перевищує 10 тис. євро.

Новий закон передбачає низку нововведень у сфері митного оформлення. Так, декларант отримує право на митне оформлення товарів у будь-якому митному органі протягом 4 год. з моменту подання митної декларації. Він також може задекларувати товари до моменту їх прибуття в Україну і звільняється від відповідальності за ненавмисні помилки.

Для різних митних формальностей тепер буде використовуватися одна декларація. А митники нестимуть персональну відповідальність за неправомірні затримки митного оформлення. Контрабанда, згідно з новим законом, належить до числа адміністративних, а не кримінальних порушень! АБСУРД!

Бютівець Сергій Терьохін заявив з трибуни про те, що під час доопрацювання законопроекту парламентський комітет вніс значні зміни, в тому числі в запропоновані Президентом норми.
 
Президент України Віктор Янукович підписав нову редакцію Митного кодексу

Президент Віктор Янукович підписав нову редакцію Митного кодексу незважаючи на те, що парламент врахував не всі його вимоги до документа. Кодекс набуде чинності з 1 червня 2012 року, але вже зараз адміністрація президента заявляє про готовність прийняти всі зауваження експертів та бізнесу і доручити Верховній Раді доопрацювати митні норми. Головне, в чому поки не зможе допомогти новий кодекс, так це у вирішенні проблеми визначення митної вартості, без чого Держмитниця як і раніше зберігає можливості для маніпуляцій, відзначають експерти.

Вчора президент підписав прийняті парламентом в середині березня зміни до Митного кодексу, незважаючи на те що депутати проігнорували ряд його зауважень. Нагадаємо, що в грудні Віктор Янукович ветував поправки в документ як порушують права суб'єктів зовнішньоекономічної діяльності і норми міжнародного права, направивши свої пропозиції щодо його удосконалення. Глава держави, за словами першого заступника глави адміністрації президента Ірини Акімової, пішов на це, тому що новий кодекс навіть в такому вигляді "робить суттєвий крок вперед для спрощення зовнішньоекономічної діяльності як відносно бізнесу, так і громадян". За її словами, нові норми кодексу набирають чинності з червня, але введення його в дію не означає, що на його удосконаленні поставлена ​​велика крапка. "Ніхто з фахівців не вирішиться наполягати на тому, що всі положення кодексу правильні на 100%. А з тих пропозицій, які з'явилися в результаті повторного голосування в парламенті, далеко не всі йдуть на користь. Тому ми повинні попрацювати і очистити документ від тих речей , яких там не повинно бути", - зазначає пані Акімова.

Нагадаємо, що депутати в результаті доопрацювання документа не врахували президентські пропозиції про необхідність консультацій декларанта та інспектора при визначенні та коригування заявленої митної вартості - це буде відбуватися в результаті контролю Держмитниці. Крім того, залишилася неконкретна норма про те, що ненадання декларантом "всієї наявної у нього в наявності інформації" може послужити приводом для відмови від попереднього рішення з питань класифікації або країни походження товару. У той же час була врахована поправка глави держави про збільшення термінів тимчасового ввезення нерезидентами транспортних засобів - до року. При цьому була введена подібна норма для яхт - до трьох років.

Пані Акімова відзначає, що особливої ​​уваги заслуговують норми про обмеження терміну проходження контролю до чотирьох годин, скорочення можливостей для безпідставних перевірок вантажів, що регламентують процедури постаудиту і розширюють сферу застосування електронного декларування. Проте варто відзначити, що дані норми і зараз застосовувалися митниками - порядок регулювався нормативно-правовими актами уряду і Держмитниці.

За словами Ірини Акімової, в адміністрацію президента вже почали надходити пропозиції щодо вдосконалення ще не вступило в силу документа, тому Віктор Янукович ухвалить рішення доручити парламенту врахувати зауваження в процесі доопрацювання кодексу. На думку брокерів і представників підприємств, основна проблема з визначенням митної вартості так і залишилася не вирішена. "Розмито саме поняття декларування вартості, що вже не відповідає міжнародному праву. Наприклад, відмова митниці від оформлення за першим методом (за ціною контракту. -" Комерсант ") у новій редакції чітко не прописаний, таких зобов'язань практично немає, що дає можливість інспектору по і раніше маніпулювати вартістю", - говорить директор юркомпанії "Правозахист України" (працює з брокерами з дозволу митних спорів) Герман Таслицький.

Невирішена проблема визначення митної вартості фактично нівелює важливість прийнятого кодексу, додає заступник голови ради Федерації роботодавців Дмитро Олійник. Решта можливості у інспекторів дають право вимагати будь-яку інформацію, тому в кодексі необхідно прописати чіткий перелік документів, необхідних для проходження контролю. "Зараз ця можливість залишається, можуть зажадати експортні декларації, а, наприклад, у США взагалі немає такого поняття, і тому надати нічого. Договори з третіми особами-контрагентами з поставки сировини виробнику або калькуляції вартості є конфіденційними даними", - говорить член правління Асоціації митних брокерів Борис Магаричев.

На думку експертів, необгрунтовано і перекладання відповідальності за достовірність інформації в декларації на перевізника. У разі виявлення невірних даних на транспортний засіб перевізника накладається арешт з можливістю конфіскації. За словами пана Олійника, такі ризики будуть закладені у вартість перевезення. Відповідальність будуть нести і брокери, хоча вони, за словами пана Магаричева, є лише посередниками між замовником та інспектором. "Якщо самодекларант, то так - відповідальність повинна бути на ньому, а брокер подає лише те, що йому дали на підприємстві. В іншому разі відповідальність повинна бути розділена", - додає експерт. У той же час, нагадує Герман Таслицький, відповідальність митників не так чітко прописана - в кодексі є відсилання на те, що Кабмін повинен ще визначити її рівень.
 
 
Переглядів: 895 | Додав: Правознавець | Рейтинг: 5.0/2
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Ми не співпрацюємо з українофобними, расистськими, порнографічними, піратськими та іншими аморальними сайтами. Відповідальність за достовірність фактів, цитат та інших відомостей, у тому числі і малюнків до статтей, у розділі новин, несуть автори публікацій, що містять гіперпосилання на джерело. Будь-яке копiювання, публiкацiя, передрук чи наступне поширення iнформацiї, що мiстить посилання на Інформаційне агентство УНІАН, суворо забороняється. При передруку наших матеріалів посилання (для Інтернету - гіперпосилання) на italawguide.at.ua обов’язкове.
Всі права застережено © 2010-2017