Передачі українською мовою виходять у середу з 08:00 до 09:00
Image and video hosting by TinyPic

L'UCRAINA E' AI CONFINI СON L'UNIONE EUROPEA E NON AI CONFINI CON L'EUROPA! 
УКРАЇНА - ЦЕ ЄВРОПА І МЕЖУЄ З ЄС, А НЕ ЗНАХОДИТЬСЯ НА МЕЖІ З ЄВРОПОЮ!










Субота, 16.12.2017, 13:01









Субота, 16.12.2017, 13:01

ЄВРОІНТЕГРАЦІЯ
НАВІГАЦІЯ
TICKET online
КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ
FRIENDS&PARTNERS
СТАТИСТИКА
UniCredit інформує
СОЦІАЛЬНА РЕКЛАМА
ТРУДОВА МІГРАЦІЯ
НАША КНОПКА

АКТУАЛЬНІ ВІДЕО
Вхід

Головна » 2011 » Листопад » 13 » Укрзалізниця має намір вступити в епоху масштабних змін
21:00
Укрзалізниця має намір вступити в епоху масштабних змін
 
Тепловоз М62-1185
Фото ukrtrainz.at.ua
Нас, громадян України, які проживаємо за кордоном, Укрзалізниця мало чим може здивувати, але той факт, що нарешті після 20-річної діяльності вона нарешті пробудилась зі сну і має намір вступити в епоху масштабних технічних і технологічних змін у виробничих та управлінських процесах звичайно є втішною новиною. Перехід на якісно новий рівень в організації роботи різних господарств залізничної галузі та забезпеченні їхньої чіткої взаємодії, який дозволить впровадження низки нових інформаційних технологій - це те чим вона повинна була зайнятись вже з 1991 року.
 
1) З 1 листопада Укрзалізниця ввела продаж вагонних квитків
 
За дорученням генерального директора Володимира Козака, з 1 листопада цього року Укрзалізниця запровадила автоматизоване регулювання реалізації місць в залежності від заповнювання вагонів. Це означає, що реалізація місць починається з одного вагона кожного типу (СВ, купейний, плацкартний). У разі якщо у вагоні залишиться менше 9 місць, відкривається для продажу наступний вагон цього типу. Такі нововведення, на думку залізничників, дозволять послідовно і рівномірно заповнювати вагони поїзда для оперативного регулювання схем поїздів, щоб ефективно використовувати існуючий вагонний парк.

Незадіяні вагони поїзда будуть відчеплені і введені до складу поїздів, на які буде існувати підвищений попит. Таким чином залізничники оперативно коригувати кількість вагонів у поїзді, орієнтуючись на попит у перевезенні пасажирів.

За словами начальника головного пасажирського управління Олександра Іванько, в доцільності переходу на вагонних продаж квитків залізничники вже переконалися на основі пілотного проекту, який почав реалізовуватись 9 вересня цього року. За таким принципом, як експеримент, продавалися квитки на один потяг на кожній із шести залізниць України.
 
2) Укрзалізниця знімає мораторій на продаж квитків на новорічні свята (мораторію на квитки не існує у жодній країні ЄС - це просто абсурд! - авт.)
 
11 листопада, відкрився попередній продаж квитків на 70-75 пар поїздів на дати після 3 грудня 2011 року, на інші поїзди продаж відкриється протягом наступних двох-трьох діб. «Робота триває в авральному режимі, адже ми розуміємо, наскільки важливо пасажирам вже планувати новорічні та різдвяні подорожі, тому продаж на всі напрямки незабаром буде відкрита», - заявив заступник начальника головного пасажирського управління Укрзалізниці Ярослав Петін, повідомляє Корреспондент.net.

«Вимушена затримка з відкриттям попереднього продажу квитків на дати після 3 грудня була пов'язана з необхідністю узгодження часу відправлення», - зазначив Петіна.

За його словами, проїзні документи будуть оформлятися з точним зазначенням часу відправлення, прибуття, проходження проміжними станціями згідно з новим графіком руху поїздів.

Погоджувати графік руху поїздів, в результаті чого була закрита продаж залізничних проїзних документів на дати після 3 грудня, Укрзалізниця була змушена "у зв'язку з переходом України на зимовий час".

3) У вагонах українських потягів з'явиться преса, ТБ і Wi-Fi, але квитки подорожчають (Wi-Fi в поїздах ЄС є безкоштовним - авт)В Україні існуватиме 9 класів потягів. (В ЄС існують 4. Це на думку Україзалізниці поліпшить сервіс і змінить (підвищить) ціни. - авт.)

Як роз'яснили в прес-службі «Укрзалізниці», поки це тільки проект. Головне в класифікації - поїзди розділені на денні і нічні. Денні поїзди обходиться дешевше для залізниці - не потрібні ліжка і в вагон можна помістити вдвічі більше пасажирів. (У ЄС ціна квитків на нічні поїзди на 50-70% є нижчою від денних-авт.). 

Денних поїздів класу «Євро Сіті» (між державами) або «Інтер Сіті +» (відповідний за рівнем сервісу, але всередині країни) у нас поки немає. Мінінфраструктури обіцяє, що до Євро-2012 між Києвом і Львовом, Донецьком, Харковом почнуть курсувати швидкісні (до 160 км/г) експреси «Хюндай», які будуть називатись «Інтер Сіті». (В Європі швидкісні поїзди таких класів курсують вже на швидкості 300-350 км/г, але для них були відведені спеціальні земляні ділянки та розроблена спецінфраструктура і роботи велись роками: сигналізація, централізація, блокеровка та безпека - т. зв. СЦББ. В Україні натомість бракує не лише інфраструктури, але й самі рейки (тип металу) та платформи (за шириною) абсолютно не пристосовані до такої швидкості поїздів. На багатьох транзитних станціях ширина перонів становить 1-1,5 метри. При проході швидкісного поїзда на швидкості 160 км/г люди можуть легко попасти під поїзд!- авт.)

Що стосується нинішних денних швидкісних потягів між Києвом і облцентрами (Харків, Дніпропетровськ, Львів, Одеса) можна буде, в залежності від швидкості і комплектації складу, вважати регіональними експресами (РЕ, вагони 1, 2 і 3 класу) і регіональними потягами (РП, вагони 2 і 3 класу).

В «Укрзалізниці» заявили також, що в нових потягах квитки будуть коштувати дорожче, ніж зараз: доплата за швидкість, комфорт і сервіс. Але поки-що таких розрахунків ще не зробили. Можна припустити, що, наприклад, в денних поїздах типу РЕ і РП не подорожчають квитки другого класу, а більш комфортні подорожчають однозначно.

Зараз, наприклад, проїзд в експресі «Київ-Харків» в 1-му класі коштує 196 гривень, в 2-му класі 119 гривень.

За європейською класифікацією в Україні існуватиме 4 класи вагонів: «Економ», «Стандарт», «Бізнес» та «Преміум». У вагонах класу «Економ» пасажири зможуть отримати комплект білизни та рушників і чай або каву за бажанням. У класі «Стандарт» до цього набору додадуться тапочки і розетка на 220 Вт. У вагонах бізнес-класу буде умивальник, телебачення, Wi-Fi, можливість управління кондиціонером та опаленням (все це є і безкоштовно у як у 1 так і 2 класі у потягах країн ЄС  "Eurostar", "Inter City", Interregional&Regional Train та звичайнісіньких поїздах - авт.), набір харчування, набір преси, а також зубна паста і гребінець.
Вагони преміум-класу будуть обладнані диванами зі спальним місцем шириною 110 см.
 
А на закінчення необхідно зазначити наступне:
 
1) покращення якості послуг - це перш за все введення найелементарніших засобів такі як кондиціонер та опалення. Укрзалізниця має кошти на такі засоби комфорту, а отже повинна була це зробити вже давним-давно. Повага до клієнта та власного персоналу - це основа успіху Укрзалізниці і чим швидше вона це збагне тим краще буде для всіх. Потрібно себе любити і поважати!
Фото ferroviesiciliane.it
 
2) швидкісні потяги - це не лише вимога часу, але і необхідність. Україна нічим не гірша від решта країн Європи, а отже питання безпеки пасажирів та транспорту, а також заощадження часу повинне бути пріорітетним для Укрзалізниці.
 
Провідник швидкісного потягу "Євростар - Червона Стріла"
Фото trasporti-italia.com
3) форма та заробітня плата персоналу - ці питання стосуються більш компетенції профспілки категорії та компанії Укрзалізниця. Хоч в Україні є постанова Кабінету Міністрів України від 11 грудня 1996 р. N 1508, яка фактично регулює питання форменого одягу для працівників залізничного транспорту, проте з огляду на таку історичну подію як Євро 2012 їх можна було б дещо модернізувати і зробити більш європейськими з деякими національними додатками. Те саме стосується і зарплат. Укрзалізниця повинна подбати також про безкоштовну видачу форменного (як літнього так і зимового) одягу та взуття так, як це є передбачено Дерективою ЄС для підприємств різних видів громадського транспорту.
 
Тимчасом Укрзалізниця повідомляє, що новими швидкісними потягами заїхати з Києва до Харкова буде можливо всього-навсього за 3,5 год., а з Києва до Львова за 4,5 год. Саме стільки часу знадобиться українцям, щоб дістатися залізницею зі столиці до цих обласних центрів. На маршрутах з наступного року очікують швидкісні потяги Hyundai. Україна замовила одразу 10 таких потягів у південнокорейського машинобудівного гіганта. Ось відеорепортаж 5 каналу:
 
 
Переглядів: 857 | Додав: Правознавець | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Ми не співпрацюємо з українофобними, расистськими, порнографічними, піратськими та іншими аморальними сайтами. Відповідальність за достовірність фактів, цитат та інших відомостей, у тому числі і малюнків до статтей, у розділі новин, несуть автори публікацій, що містять гіперпосилання на джерело. Будь-яке копiювання, публiкацiя, передрук чи наступне поширення iнформацiї, що мiстить посилання на Інформаційне агентство УНІАН, суворо забороняється. При передруку наших матеріалів посилання (для Інтернету - гіперпосилання) на italawguide.at.ua обов’язкове.
Всі права застережено © 2010-2017