Передачі українською мовою виходять у середу з 08:00 до 09:00
Image and video hosting by TinyPic

L'UCRAINA E' AI CONFINI СON L'UNIONE EUROPEA E NON AI CONFINI CON L'EUROPA! 
УКРАЇНА - ЦЕ ЄВРОПА І МЕЖУЄ З ЄС, А НЕ ЗНАХОДИТЬСЯ НА МЕЖІ З ЄВРОПОЮ!










Четвер, 19.10.2017, 19:57









Четвер, 19.10.2017, 19:57

ЄВРОІНТЕГРАЦІЯ
НАВІГАЦІЯ
TICKET online
КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ
FRIENDS&PARTNERS
СТАТИСТИКА
UniCredit інформує
СОЦІАЛЬНА РЕКЛАМА
ТРУДОВА МІГРАЦІЯ
НАША КНОПКА

АКТУАЛЬНІ ВІДЕО
Вхід

Головна » 2012 » Лютий » 20 » А персонал ВАТ Італійська Залізнична Мережа має ранг держслужбовців...
16:23
А персонал ВАТ Італійська Залізнична Мережа має ранг держслужбовців...
 
Італійські залізничники
Фото: ferrovie.it
Таке рішення було винесено Верховним Судом Італії ще у 2009 році (номер рішення: 38389) від 2009 року. Внаслідок трансформації ВАТ Італдержзалізниця (Ferrovie dello Stato SpA) у ВАТ Італійська Залізнична Мережа (Rete Ferroviaria Italiana SpA) компанія звернулась до ВСІ з клопотанням про надання правового захисту його персоналу. Розглянувши справу, ВСІ подало звернення до уряду з вимогою надати працівникам ІЗМ статусу держслужбовців у відповідності до ДПР № 782 від 11 липня 1980 року з огляду на те, що останні часто ставали жертвами насилля через погрози, опір а іноді і побиття з боку клієнтів (пасажирів) під час перевірок квитків виконуючи свій службовий обов'язок.
 
Отримавши вищезгадане рішення ІЗМ надала в такий спосіб свому персоналу значну юридичну допомогу і надійний захист. Тому тепер у відповідності до цього рішення, персонал поїзда при перевірці проїзних документів, у випадку відмови клієнтом пред'явити свій проїзний документ, має право (як і агент поліції) попросити (а не вимагати) у клієнта документ, який посвідчує його особу і виписати йому відповідний штраф включаючи у нього вартість проїзного документу. Якщо клієнт відмовляється це робити, то персонал має право викликати наряд залізничної поліції (polizia ferroviaria), який зазвичай є на борту кожного поїзда у складі 2-ох агентів, проте не має жодного права піднімати голос на клієнта чи проявляти по відношенню до нього будь-яку форму насилля психологічного чи фізичного характеру, оскільки за таку поведінку окрім втрати робочого місця може бути притягнутим і до кримінальної відповідальності.
 
У випадку, якщо клієнт чинить будь-яку форму насилля по відношенню до персоналу поїзда, або у будь-який спосіб перешкоджає працівнику (чи поліції) виконувати його службові обов'язки, то в такому випадку негайно притягується до кримінальної відповідальності за статтями 337 (опір держслужбовцю/посадовій особі під час виконання його/її службових обов'язків), ст. 610 (насильство) та ст. 612 (погрози) Кримінального Кодексу Італії. Увага, якщо погрози були спряимовані на адресу держслужбовця такого як провідник чи начальник поїзда (не говорячи про вже поліцейських), то позиція клієнта значно обтяжується з огляду на те, що мова йде про держслужбовця.
 
Що стосується начальника поїзда, то в Італії він несе особливу відповідальність. До його компетенції входить залізничний транспортний засіб якого він є начальником, персонал та безпека пасажирів, а також є референтною фігурою на яку посилається як екіпаж так і пасажири для отримання інформацій або допомоги. Саме він приймає рішення пов'язані з рухом свого поїзда, а також всі інші рішення, що стосуються його комерційної експлуатації.
 

Начальник поїзда як і провідники поїзда мають ранг держслужбовця, оскільки працюють у державній установі та виконують адміністративні функції. Їх діяльність регулюють "Нові норми у сфері діяльності поліції (як агенти адміністративної поліції), служби приватної безпеки, нагляду та проведення контролів за дотриманням клієнтами (пасажирами) норм, які стосуються правил проїзду у поїзді та надання їм всіх транспортних послуг таких як чиска одягу, мобільний бар, ресторан, видача білизни, і.т.п)" відповідно до норм Декрету Президента Республіки № 782 від 11 липня 1980 року, який надає начальнику поїзда та його провідникам ранг держслубжовців/посадових осіб з огляду на складення ними присяги відповідно до статті 5 закону 478 від 23 грудня 1946 так як це передбачає стаття 71 пункт 4 вищезазначеного декрету.

Працівник ІЗМ
Фото trasporti-italia.com
 
Високий професіоналізм працівників Італійської Залізничної Мережі вже неодноразово був відзначений урядом Італії та урядами іноземних держав, компанією та незліченними словами вдячності з боку клієнтів, які сідаючи у поїзд прекрасно знають, що завжди зможуть розраховувати на їх увагу та допомогу. Щож, може колись і в Україні Укрзалізниця дойде до такого рівня якості та послуг...
 
 
 
Переглядів: 480 | Додав: Правознавець
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Ми не співпрацюємо з українофобними, расистськими, порнографічними, піратськими та іншими аморальними сайтами. Відповідальність за достовірність фактів, цитат та інших відомостей, у тому числі і малюнків до статтей, у розділі новин, несуть автори публікацій, що містять гіперпосилання на джерело. Будь-яке копiювання, публiкацiя, передрук чи наступне поширення iнформацiї, що мiстить посилання на Інформаційне агентство УНІАН, суворо забороняється. При передруку наших матеріалів посилання (для Інтернету - гіперпосилання) на italawguide.at.ua обов’язкове.
Всі права застережено © 2010-2017