Передачі українською мовою виходять у середу з 08:00 до 09:00
Image and video hosting by TinyPic

L'UCRAINA E' AI CONFINI СON L'UNIONE EUROPEA E NON AI CONFINI CON L'EUROPA! 
УКРАЇНА - ЦЕ ЄВРОПА І МЕЖУЄ З ЄС, А НЕ ЗНАХОДИТЬСЯ НА МЕЖІ З ЄВРОПОЮ!










Середа, 16.08.2017, 14:18









Середа, 16.08.2017, 14:18

ЄВРОІНТЕГРАЦІЯ
НАВІГАЦІЯ
TICKET online
КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ
FRIENDS&PARTNERS
СТАТИСТИКА
UniCredit інформує
СОЦІАЛЬНА РЕКЛАМА
ТРУДОВА МІГРАЦІЯ
НАША КНОПКА

АКТУАЛЬНІ ВІДЕО
Вхід

Головна » 2011 » Січень » 29 » Без мобілки в Україні грошей не отримати?!
11:17
Без мобілки в Україні грошей не отримати?!
 
Фото aggio.kiev.ua
Незрозумілою для мільйонів громадян України стала інновація одного з провідних банків України, який добровільно-примусово встановив своїм клієнтам (або/та користувачам послуг) нову вимогу: гроші отримаєш лише тоді як введеш номер свого мобільного телефону! При цьому, як повідмляє сайт vidido.ua, працівники банку стверджують, що "це потрібно для "валютного фонду"" і більше ніяких відповідей ненадають. В чому ж полягає таке ноу-хау? Чи відповідає дійсності надана відповідь персоналом банку споживачам (клієнтам) та чи не є воно прямим порушенням прав споживача та закону України про захист його (їх) особистих (персональних) даних який в Україні ввійшов в дію з 1 січня 2011 року?
 
В цілому цивілізованому світі продаж SIM-карткок компаніями мобільного зв'язку здійснюється на основі попереднього пред'явлення клієнтом посвідки про особу (identity card), або паспорту, посвідчення водія, або будь-якого іншого дійсного документу що посвідчує особу та фіскального коду. І це не лише при заключенні договору про абонент плату (контрактна основа), а у всіх інших випадках, навіть коли мова про абонент плату не йде взагалі. Така практика є обов'язковою з багатьох причин і тому європейський чи світовий споживач прекрасно розуміє важливість цієї вимоги.

Що ж діється в Україні та в чому ж полягає таке ноу-хау? Мобільний зв'язок в Україні діє вже на протязі майже 20-ти років. Вільний і неконтрольований продаж SIM-карткок компаніями мобільного зв'язку України та іноземними компаніями без документальної реєстрації клієнтів, надав їм можливість швидко і впевнено розвинутись серед громадськості. Успіх прийшов з часом і тепер ці компанії мають мільйони клієнтів, проте відомості про те хто вони - жодної, а ситуацію треба якось виправляти...

 
У сучасному світі, який переповнений феноменами тероризму, шахрайства та злочинності, на першому місці будь-якої держави є питання безпеки її громадян та запобігання злочинності. Розуміючи прекрасно той факт, що поїзд вже давним-давно пішов, адже від того дня вже минуло майже 20 років, державні мужі України одного ранку "прокинувшись зі сну" вирішили вжити певних заходів і не зважаючи на втрачений час - стараються його все ж таки наздогнати...але чи ці намагання не є прямим порушенням прав споживачів та закону України про захист їх особистих (персональних) даних (для ознайомлення дивіться тут: http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/T102297.html )?...

Ось ціль такої максі-операції: ідентифікувати клієнта реєструючи номер його банкоматкартки з номером його мобільного телефону у момент зняття готівки. Отже у такий спосіб вбивається одночасно двох зайців зі щедрою та дбайливою винагородою з боку держави через банківські структури:

1. ідентифікується особа - спроба наздогнати поїзд;
2. встановлюється також її номер мобільного - ціль зреалізовано;
3. споживач відходить від бакномату щасливим з грошима в гаманці - "винагорода".

Що ж продумано непогано, компліменти всім...але де ж тоді права споживачів та захист їх персональних даних? Друже, питання прав людини в Україні вже давним-давно вийшло з моди... О ні... права людини - вчора і сьогодні ті самі - навіки і навіть в Україні! Мільйони українських громадян - клієнтів (а отже споживачів) цього знаного банку (мова про який йде у вищенаведеній статті сайтy vidido.ua) і, можливо також і інших банків, у певний день історії відкрили в них свій розрахунковий рахунок або/та депозити, довіривши їм свої капітали і в момент підписання контракту не були повідомлені банком про майбутню добровільно-примусову опцію послуги смс-інформування ані не підписували обов'якового за законом інформповідомлення про захист та трактування банком їх персональних даних - ...звичайно, скаже хтось, адже такого закону до 01/01/2011 в Україні не існувало! Як і не підписували такого ж інформлиста в момент купівлі SIM-картки!
 
Звертаю увагу, що опція послуги смс-інформування в цілому цивілізованому світі є факультативною для клієнта банку, оскільки деякі банки дану опцію активують з подальшою оплатою за кожне одне смс-інформування, а тому клієнт має право на надання згоди або на відмовлення. Ціни символічні: від 0,5 до 10 cents за торимане повідомлення, але такі є. Отже постають тоді такі питання: "куди і за чим дивиться Гарант з питань захисту персональних даних споживачів (тобто Гарант privacy) та в який спосіб потім трактуються введені у банкомат-машину дані клієнта-споживача?! Чому ніхто не стане на захист прав споживачів???

Практично, вводячи при знятті готівки, номер свого мобільного телефону, особа (споживач) додає ці дані до існуючих вже в банку базі даних свої дані і в такий спосіб самоідентифікує себе, а це - порушення прав споживача, незважаючи на те чи подобається це державним мужам чи ні.

 
Заключна мораль цього приватного розслідування полягає ось в чому: завдання уряду і спецслужб (виконавчої влади) повинне бути звернуте на всебічний захист своїх громадян і не лише в Україні але і за її межами, а не на екстримальні і правопорушні дії. Хто порушує Основний Закон - зобов'язаний перед народом та законом - піти геть і понести покарання!
 
Переглядів: 403 | Додав: Правознавець
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Ми не співпрацюємо з українофобними, расистськими, порнографічними, піратськими та іншими аморальними сайтами. Відповідальність за достовірність фактів, цитат та інших відомостей, у тому числі і малюнків до статтей, у розділі новин, несуть автори публікацій, що містять гіперпосилання на джерело. Будь-яке копiювання, публiкацiя, передрук чи наступне поширення iнформацiї, що мiстить посилання на Інформаційне агентство УНІАН, суворо забороняється. При передруку наших матеріалів посилання (для Інтернету - гіперпосилання) на italawguide.at.ua обов’язкове.
Всі права застережено © 2010-2017