Передачі українською мовою виходять у середу з 08:00 до 09:00
Image and video hosting by TinyPic

L'UCRAINA E' AI CONFINI СON L'UNIONE EUROPEA E NON AI CONFINI CON L'EUROPA! 
УКРАЇНА - ЦЕ ЄВРОПА І МЕЖУЄ З ЄС, А НЕ ЗНАХОДИТЬСЯ НА МЕЖІ З ЄВРОПОЮ!










Неділя, 17.12.2017, 09:51









Неділя, 17.12.2017, 09:51

ЄВРОІНТЕГРАЦІЯ
НАВІГАЦІЯ
TICKET online
КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ
FRIENDS&PARTNERS
СТАТИСТИКА
UniCredit інформує
СОЦІАЛЬНА РЕКЛАМА
ТРУДОВА МІГРАЦІЯ
НАША КНОПКА

АКТУАЛЬНІ ВІДЕО
Вхід

Головна » 2013 » Вересень » 17 » Операція по вертикалізації лайнера «Costa Concordia» завершилась успішно
11:09
Операція по вертикалізації лайнера «Costa Concordia» завершилась успішно
 
Після 610 днів перебування у воді, круїзний лайнер «Коста Конкордія» нарешті вийшов з води і набув вертикального положення. Для здійснення цієї надзвичайно складної операції по вертикалізації морського судна розміром у 290 метрів, яка вперше в світі була здійснена командою у складі 500 чоловік з цілого світу, знадобилося менше ніж 24 години. Координацією операції займався держдепартамент Цивільного Захисту Італії. Незважаючи на дещо складні погодні умови, винахідливість професіоналів увінчалась успіхом і близько четвертої години ранку «Costa Concordia» знову повернулася на своє природнє положення.
 
«Операцію по вертикалізації корабля нарешті завершено. Все відбулось просто чудово і, гадаю, що краще ніж так як все відбулось, відбутись й не могло» - повідомив з великою радістю журналістів на сьогоднішній ранковій прес-конференції глава держдепартаменту Цивільного Захисту Італії д-р. Франко Ґабріеллі, яка розпочалась з оплесків та обіймів між всіма керівниками операції серед яких були і Франко Порчелаккья, Мікопері та Серджьо Джіротто. Натомість в порту і на морі лунали нескінченні сирени суден та оплески жителів острова Джільйо.

Підйом лайнера був дуже повільний, адже сторона на якій він лежав, частково була защемленою підводними скелями на які лайнер потрапив 13 січня 2012 року. Вертикалізація корабля «Конкордія» є неначе його "поверненням до життя”, яке, однак, насправді, більше не зможе йому повернути ніхто, як і не зможе повернути рідним 32 родичів, які загинули через безвідповідальність та легковажність капітана Скеттіно. Доречі, варто зазначити, що тіла двох осіб з 32 померлих, до цих пір не знайдено і рятівники вважають, що ці тіла можуть знаходитися ще на борту корабля.
 
Після підняття корабля на поверхню, на лівій стороні лайнера, що 20 місяців перебувала під водою, стали видними виразні деформації борту, що, ймовірно, відбулись через його тертя об кам'янисте дно. Зараз дно судна положено на спеціальну платформу, яку було створено спеціально для цієї операції.
 
Parbuckling — саме такою була назва операції, що з англійської означає обертання корабля у вертикальне положення. Розпочалась вона вчора зранку о 9 годині і завершилась сьогодні зранку о 4, хоч загальний програмований час для здійснення робіт передбачався у 12 годин. За операцією спостерігало 450 журналістів з цілого світу. Були присутніми всі міжнародні телеканали, які здійснювали пряму трансляцію події. Сам острів був розділений. Одна частина була відведена для персоналу: інженерів та механіків, які працювали там протягом останніх місяців, щоб підготувати корабель до операції, а інша - для засобів масової інформації.
 
Відеоматеріал про здійснення операції. Власником є авторитетне італійське видання Іl Messaggero:
 
Для постановки круїзного лайнера «Costa Concordia» у вертикальне було задіяно 56 спеціальних ланцюгів. Кожен один ланцюг мав 58 метрів довжини і важив 26 тонн. Одне тільки кільце важило 205 кілограм. Двадцять два ланцюги було закріплено до одинадцяти веж, які було твердо прикріплено до морського дна та розтягнуто гідравлічними домкратами. Тридцять шість домкратів розположено на дев'ятьох з одинадцяти коробок, що були встановлені на лівій стороні судна. Для полегшення обертання корабля було залучено силу, яка є рівною 23.800 тонн.
 
Щоб створити відповідні структури для здійснення операції, було залучено більше 30 тис. тонн сталі, що в чотири рази перевищує вагу Ейфелевої вежі в Парижі. Над здійсненням операції працювало близько 150 італійських компаній. Головною серед них була всесвітньо відома Fincantieri.
 
Нагадуємо, що операція з вертикалізації круїзного судна «Коста Конкордія» є однією з найбільш складних та найдорощих морських рятувальних операцій в історії. Вартість операції з підйому корабля оцінюється в 600 млн євро.
 
Сам лайнер «Коста Конкордія» належить італійській компанії Costa Crociere - італійському філіалу Carnival Corporation, яка є днією з найбільших у світі круїзних компаній. Судно було спущено на воду у вересні 2005 року і стало першим в лінійці кораблів класу Concordia. Створені по одному проекту, лайнери мають водотоннажність у 114,5 тис. тонн, що в 2 рази перевищує розмір легендарного «Титаніка».
 
Корабель сів на риф 13 січня 2012 о 22.00 в районі узбережжя острова Джільйо, що в Тірренському морі і територіально належить провінції Тоскана. На борту «Коста Конкордія» перебувало 4234 осіб. Серед них були і громадяни України.
 
Переглядів: 292 | Додав: Правознавець
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Ми не співпрацюємо з українофобними, расистськими, порнографічними, піратськими та іншими аморальними сайтами. Відповідальність за достовірність фактів, цитат та інших відомостей, у тому числі і малюнків до статтей, у розділі новин, несуть автори публікацій, що містять гіперпосилання на джерело. Будь-яке копiювання, публiкацiя, передрук чи наступне поширення iнформацiї, що мiстить посилання на Інформаційне агентство УНІАН, суворо забороняється. При передруку наших матеріалів посилання (для Інтернету - гіперпосилання) на italawguide.at.ua обов’язкове.
Всі права застережено © 2010-2017