Передачі українською мовою виходять у середу з 08:00 до 09:00
Image and video hosting by TinyPic

L'UCRAINA E' AI CONFINI СON L'UNIONE EUROPEA E NON AI CONFINI CON L'EUROPA! 
УКРАЇНА - ЦЕ ЄВРОПА І МЕЖУЄ З ЄС, А НЕ ЗНАХОДИТЬСЯ НА МЕЖІ З ЄВРОПОЮ!










Четвер, 27.04.2017, 00:33









Четвер, 27.04.2017, 00:33

ЄВРОІНТЕГРАЦІЯ
НАВІГАЦІЯ
TICKET online
КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ
FRIENDS&PARTNERS
СТАТИСТИКА
UniCredit інформує
СОЦІАЛЬНА РЕКЛАМА
ТРУДОВА МІГРАЦІЯ
НАША КНОПКА

АКТУАЛЬНІ ВІДЕО
Вхід

Головна » 2011 » Жовтень » 14 » За громадським порядком в Італії наглядатимуть тепер і українці
21:57
За громадським порядком в Італії наглядатимуть тепер і українці
 
Працівник неозброєної охорони
Фото rssecurity.it
Суспільство – це історична сукупність відношень, що розвиваються між людьми, групами людей та формуються в процесі їх діяльності. Для свого розвитку суспільство потребує всебічного забезпечення, яке являє собою систему заходів, пов’язаних з задоволенням потреб та прав громадян, де важливе місце посідає безпека. Безпека – це стан захищеності життєво важливих інтересів особи, суспільства і держави від зовнішніх і внутрішніх загроз. У змісті безпеки виділяють зовнішню і внутрішню сторони, поєднуючи її з різними державними структурами. З урахуванням цього можна виділяти зовнішню і внутрішню безпеку. Однією зі складових внутрішньої безпеки є якраз і громадський порядок про що і йтиме мова у цій моїй статті.
 
Сьогодні мою розмову я вестиму з нашими земляками: Артемом, Вадимом, Русланом та Зеновієм, які, як і десятки інших наших хлопців по цілій Італії вже довгі роки працюють саме у сфері приватної безпеки і отримали сьогодні євроатестати з рук Префекта (Префект - це регіональний представник держави та уряду (ст. 10 Закону № 131 від 5 червня 2003 року). Тож переходжу відразу до запитань: "Вітаю, земляки! Хто ви і звідки саме?...(сміяться)
 
Руслан: "Ми четверо є з України, я зі Львова, Артем з Одеси, Вадим з Харкова і Зеновій з Івано-Франківська. Тут в Італії ми всі проживаємо у різних містах реґіону Емілья-Романья, але познайомились лише тут на курсі”.
 
Артем: "Приємно є знати, що і у цій сфері є наші, хоч у мене є друзі, теж українці, і в Мілані, Римі та Неаполі, які також працюють у сфері приватної безпеки”.
 
Наталія: "Дуже приємно. Хлопці, для вас, які працюєте у різних інститутах приватних розслідувань та безпеки сьогодні справді святковий день. На урочистій церемонії ви отримали від Префекта ваші перші кваліфікаційні євроатестати працівників приватної безпеки, то що ви відчуваєте і що можете про це сказати?”
 
Вадим: "Розуміючи важливість громадської безпеки як фактору людської необхідності, Італійська Республіка врешті-решт впорядкувала багатолітній хаос та заповнила значні прогалини у законодавстві щодо чіткого розподілу категорій у сфері приватної безпеки поділивши їх на наступні:
 
а) інститути приватної озброєної охорони (існують на ринку Італії від 18 червня 1931 року),
б) інститути приватної неозброєної охорони (існують на ринку Італії від 1960 року),
в) інститути приватних розслідувань та безпеки (існують на ринку Італії від 1922 року. Законодавчі оновлення були внесені та закріплені остаточно Міністерським Декретом № 269 від 01/12/2010).
 
Руслан: "Окрім цього слід відмітити і ефективність дії сучасної влади. МВС Італії за останні два роки видало декілька законодавчих декретів з яких 2, а саме № 235/09 та № 269/10 є призначені для нас - працівників, які працюють у сфері приватної безпеки, охорони та приватних розслідувань”.
 
Зеновій: "Ці декрети є важливі тим, що посилюють вимоги та норми, чітко регламентують права та обов'язки працівників у кожній сфері окремо, визначають повноваження та встановлюють межі у здійсненні своїх повноважень, а також і реквізити як для інститутів приватної озброєної охорони так званої (vigilanza privata), охоронці яких мають ранг Guardie Particolari Giurate, що в перекладі на українську мову означає Партикулярні Присяжні Гвардії, так і для інститутів приватних розслідувань та безпеки (investigations&security) — у яких працюють приватні детективи (загальнознані як агенти Приватної Поліції) разом зі своїми детективними сотрудниками і працівники неозброєної охорони (security або referenti della sicurezza – тобто референти безпеки)”.
 
Артем: "Розуміння важливості громадської безпеки, характеристика правового регулювання відносин у цій сфері, а з цієї позиції і об’єктивна оцінка її значення, дуже важливі і повинні були вже давним-давно бути спрямованими на удосконалення діяльності суб’єктів, які забезпечують громадську безпеку. А це відповідно і зумовлювало необхідність нового підходу до аналізу сутності громадської безпеки як фактору необхідності. Що стосується інститутів озброєної охорони, то їхній правовий статус менш-більш був врегульований законодавством ще від 1931 року, а от що стосується інститутів приватних розслідувань та безпеки — ні. Тепер все в нормі і ніхто не дивиться "вовком” один на одного. (сміється)... Саме тому МВС разом з Міністерством Соціальної Політики та Освіти Італії подбали про організацію та проведення справді якісної формації працівників всіх 3-ох сфер приватної безпеки. У відповідності до Декрету МВС Італії від 6 жовтня 2009 року ми були зобов'язані зробити формаційний курс до 31 грудня 2011 року, який тривав 3 місяці і склавши успішно як усний так і письмовий іспити — сьогодні ми отримали цей довгоочікуваний євроатестат”...
 
Зеновій: "Ціль цього курсу полягає у наданні працівникам більш чітких знань щодо питань громадського порядку та громадської безпеки, приватних розслідувань, інновації навичок оперативності працівників, основ психології людини, типу та ефектів наркотиків і все, що з ними пов'язано, СНІДу, класифікації зброї та її використання під час виконання службових обов'язків, взаємодії та співпраці з органами правопорядку, вивченні законів та нормативних актів, що регулюють питання безпеки в цілому, а також питань що стосуються пожежної безпеки, охорони здоров'я, безпеки на робочому місці, а також навичок щодо надання першої медичної допомоги громадянам, адже до сьогодні вже на протязі 5-6 років кожен з нас черпав з тих знань, які отримав колись вдома в Україні”.
 
Вадим: "Так, курс ми закінчили, але на цьому ще не кінець, бо тепер разом з іншою документацією нам потрібно буде подати копію цього євроатестату до Префектури (Префектура - це орган Міністерства внутрішніх справ і офіційна резиденція уряду в кожній провінції. У 1999 році урядом Італії було зроблено певну реформу (Законодавчий Дектрет № 300 від 30/07/1999) у відповідності до якої Префектура стала Територіальним Представництвом Уряду (U.T.G) на місцях - ред.) для того, щоб могти бути внесеним у спеціальний новостворений Реєстр для працівників сектору приватної безпеки так як це є від 1948 року з працівниками озброєної охорони і могти дальше працювати і зростати професійно у обраному напрямку і, можливо, поділитись колись досвідом вдома в Україні”.
 
Наталія: "Сьогодні вам було вручено атестати. Що це за атестати?”
 
Руслан: "Відповідно до ст. 5 п. 1 № 51/10 Директива з питань професійних стандартів, професійної підготовки, сертифікації та атестації після здачі усного та письмового екзаменів (110-бальна система оцінювання), працівникам інститутів приватної безпеки та розслідувань видається спеціальний євросертифікат, який є визнаний у Євросоюзі. На національному рівні цей сертифікат визнало також Міносвіти та МВС Італії, яке крім сертифікату видасть працівникам спеціальні посвідчення з кваліфікацією "працівник приватної безпеки у місцях призначених для розваг та шоу та громадських закладах”, завдяки якому можна буде вписатись до спеціального реєстру працівників приватної безпеки при Префектурі за місцем праці у відповідності до ст. 1 п. 1 Декрету МВС Італії від 06/10/2009". Хто не пройшов цей формаційний курс, то з 1 січня 2012 року більше не зможе працювати у цій сфері. Адміністративне покарання, у випадку перевірки адміністративної поліції, буде у вигляді штрафу, який у відповідності до Декрету становитиме від 1.500 до 5.000 євро (пункти від 7 по 13 статті 3 Закону № 94 від 15 липня 2009 року).
 
Наталя: "Щож, один з етапів вашої фомації ви пройшли успішно, отримали євроатестати, а після впису у Реєстр Префектури отримаєте також і спеціальні посвідчення з бляшаним золотистим значком від МВС Італії з вашим ідентифікаційним номером. То ваш правовий статус тепер буде рівнозначний агентам приватної поліції?
 
Артем: "Бачу що ви, Наталю, вже дещо проінформовані у цьому питанні...(сміється), проте, щодо нашого правового статусу, то стан справ тут зовсім інший. На відміну від нас громадян України, які не є громадянами ЄС, наші колеги громадяни країн ЄС та громадяни Італії можуть здійснювати, однак виключно як наймані приватні детективи інститутів приватних розслідувань, а не з власної ініціативи, навіть детективну діяльність у відповідності до законодавства та завдань які їм надаються керівництвом інституту. Що стосується нас, екстракомунітарів (громадян країн, що не є громадянами країн-членів ЄС - ред.), то у відповідності до Декрету ми можемо здійснювати лише деякі види детективної діяльності, проте як і громадяни ЄС можемо нарівні здійснювати приватну (неозброєну) охоронну діяльність. Проте в кожному разі ні на нас ні на них, ані на працівників інститутів приватної озброєної охорони в жодному разі не поширюється дія законів, які визначають правовий статус працівників таких інститутів як працівників органів правопорядку”.

Кашкет Карабінерів
Фото tuttomilitare.it
Зеновій: "В Італії органи, які у відповідності до чинного законодавства мають статус органу правового порядку - це СБ Італії в цілому, державна поліція, муніципальна поліція, карабінери, податкова поліція, пенітенціарна поліція, дорожня поліція, пожежники, морська гвардія та держкорпус лісової охорони. Громадяни, що займаються приватною детективною (навіть приватні детективи) або охоронною діяльністю, за законодавством Італії не мають жодного права здійснювати будь-які оперативно-розшукові заходи, які є віднесені законом до виключної компетенції органів правопорядку за вийнятком якщо мова йде про надання допомоги і то у незначних сферах. У відповідності до Декрету МВС інститути приватних розслідувань та безпеки, а також неозброєної та озброєної охорони є виключно аузильярним (допоміжним) ресурсом ОВС”.
 
Наталія: "У ваших розповідях я зауважила деякі, як на мене, дискримінаційні фактори. У відповідності до Декретів, як зауважив сьогодні Префект, працівники приватної безпеки мають рівні права та обов'язки. То в чому ж справа?”
 
Руслан: "Так, як зазначив Префект, у відповідності до Декретів всі ми, як працівники, є рівними з однаковими правами та обов'язками, однак ці слова відносились лиш до нас, які належать до інститутів неозброєної охорони. Окрім цього крім Декретів існують і інші закони та нормативні акти, які, у відповідності до законодавства ЄС надають громадянам ЄС більші права та можливості, не говорячи вже про питання визнання іноземної освіти чи посвідчення водія в Італії, а отже більших перспектив щодо самореалізації, хоч Італія не є тією країною, яка з радістю відкриває свої двері іноземцям і в якій можна реалізуватись. Ми, громадяни України, на відміну від наших колег громадян ЄС не можемо працювати ні в інститутах озброєної охорони, як Партикулярні Присяжні Гвардії, ані займатись приватною детективною діяльністю, отримати ліцензію і.т.п. В чому справа? Справа в тому, що чинним законодавством Італії є передбачено, що працівниками приватних інститутів озброєної охорони можуть бути лише громадяни Італії або громадяни ЄС, тобто потрібно мати громадянство Італії, або ЄС. Те саме і з детективною діяльністю".
 
Наталія: "Зрозуміло, а що таке приватна поліція і чому працівники приватної озброєної охорони називаються Партикулярна Присяжна Гвардія та яка різниця між ними і вами?”
 
Вадим: "Чинне законодавство Італії визначає працівників приватної озброєної охорони та приватних детективів як агентів приватної поліції, однак цей статус не є рівнозначним органам правопорядку. На повідченнях та дистинтиві (бляшаний золотистий значкок - фото) є надпис "Polizia Privata” тобто Приватна Поліція.
 
На відміну від приватних детективів, які є неозброєними, хоч дехто з них і має ліцензію на володіння зброєю, працівники приватної озброєної охорони, після прийняття на роботу, проходять, у відповідності до законодавчого дектрету МВС Італії № 269/10 спеціальний формаційний курс і лише після здачі іспитів та при наявності всіх реквізитів власник інституту разом з підлеглими подають у Префектуру відповідну документацію та заяву для надання підлеглим права (ліцензії) на володіння зброєю.
Гаманець зі значком
Фото geronimo.it
 
Після потвердження Префектом, підлеглі у призначений день приходять у Префектуру і складають урочисту присягу перед Префектом на вірність державі та народу, а також інституту в якому працюватимуть.
 
Партикулярна Присяжна Гвардія
Після складеної присяги вони отримують ліцензію на володіння і носіння зброї, яку вони можуть використовувати виключно при виконанні службових обов'язків. Саме тому працівник озброєної охорони і називається гордо Партикулярна Присяжна Гвардія.
 
У випадку звільнення з роботи (за правопорушення, непрофесійну поведінку, або інші неправомірні дії - в таких випадках - без майбутнього права поновлення на службі чи у органах правопорядку, або з причин закінчення трудового контракту), йому відкликається ліцензія на зброю і як це існує у працівників органів правопорядку — вилучення посвідчення і дистинтива".
 
Артем: "На відміну від нас, працівників приватної неозброєної охорони, у відповідності до чинного законодавства Італії, ППГ займаються виключно охороною нерухомості та рухомих дібр.
 
До нерухомих дібр відносяться будівлі та все що до них належить, навіть авто, власники яких працюють у тому чи іншому закладі який вони охороняють, а до рухомих дібр відносяться гроші та цінності, тобто мова йде про інкасаторську діяльність.
 
Інкасаторами в Італії є виключно ППГ, які мають для цього всі необхідні матеріальні та логістичні засоби, що зазначено в законі.
 
Що стосується нас, то за законом ми займаємось наглядом за громадським порядком у громадських закладах, громадському транспорті, розважальних закладах, зокрема таких як: дискотеки, нічні клуби, у виставкових салонах, музеях та на концертах.
 
Наша форма одягу у таких закладах є виключно штацька: чорний костюм, чорна сорочна і чорний галстук. Повірте - це престижно і самим клієнтам вона приносить почуття комфорту і затишку. Посвідчення з фото та ідентифікаційним номером (або дистинтив) є прикріплене до піджака з-зовні. Така форма одягу не є агресивною і саме у таких закладах вона сприймається клієнтами набагато краще ніж коли б ми були вдягнуті у спецформу. Зовнішність працівника безпеки є завжди віддзеркаленням того закладу у якому він знаходиться. Якщо, наприклад в Україні, я заходжу у бар чи диско-паб в якому стоїть такий як ми здоровань і ще й до того вдягнутий у спецформу в міметику так неначе він мав би охороняти банк, то в мене відразу пропадає бажання туди заходити не зважаючи на те, що і ми тут в Італії працюємо у тій самій сфері. Зрештою ми, працівники приватної безпеки, є тими, які повинні притягувати людей і надавати їм відчуття безпеки та комфорту, а не відлякувати їх своєю зовнішністю. Професійність - це також елегантність...
 
На стадіонах ми працюємо як стюварди, допомагаємо органам правопорядку у збереженні громадського порядку і наглядаємо за безпекою громадян, контролем квитків, пропусків, і.т.п.
 
Окрім цього, як стюварди, у відповідності до чинного законодавства (Законодавчий Декрет від 8 серпня 2007 року) та вимог УЕФА, ми маємо право здійснювати обшук осіб, щоб запобігти проникненню на стадіон будь-яких вибухових чи інших пристроїв, або наркотичних речовин, які можуть становити небезпеку для інших осіб та завдати їм шкоди. Більшість вболівальників приходить на стадіон просто щоб повболівати за свою команду, а тому ми повинні гарантувати їм право на безпеку та спокій.
 
У цій сфері не потрібно мати громадянство Італії, або іншої країни ЄС і працівники приватної неозброєної охорони не складають присягу на вірність державі та народу. Що стосується іподромів та автодромів, то там, як працівники безпеки, - займаємось наглядом за громадським порядком та контролем квитків".
Працівник неозброєної охорони
Фото cv.lavoro.org
 
Відеоматеріал про діяльність стювардів на стадіоні у відповідності до вимог УЕФА (Італія):
 
 
Зеновій: "Що стосується приватної сфери детективно-розшукової діяльності, то у відповідності до чинного законодавства, (для деякого типу надання послуг) потрібно мати громадянство Італії, або іншої країни ЄС. Працівники, як слідчі сотрудники інституту (т. зв. collaboratori investigativi) є в обов'язковому порядку зареєстровані у відповідний реєстр при Префектурі і здійснюють свою діяльність у відповідності до вказівок адміністрації інституту (приватних детективів) та лише з-за наявності мандату клієнта, який звернувся до інституту з певною просьбою і надав його інституту. Копію цього мандату при виконанні службових обов'язків потрібно завжди мати з собою, бо якщо у випадку перевірки органами правопорядку буде виявлено що такого мандату немає, то санкцій цивільного і кримінального характеру просто не оминути і тут з цим, повірте, не жартують. Окрім мандату інститут укладає з клієнтом відповідний договір, оскільки лише у такий спосіб між клієнтом та інститутом виникають цивільно-правові відносини і зобов’язання з охорони прав і приватності його даних, оскільки це передбачає Закон "Про конфіденційність та захист особистих даних № 196/2003” конкретного клієнта і лише в обсязі, що визначений договором та законодавством”.
 
Наталя: "А розкажіть, будь-ласка, які послуги надають інститути приватної озброєної та неозброєної охорони, а також інститути приватних розслідувань в Італії і хто встановлює тарифи на таку діяльність?”
 
Руслан: "Перш за все слід наголосити на те, що тепер у відповідності до Декрету, всі інститути, які працюють у сфері приватної безпеки та приватних розслідувань в Італії повинні мати відповідну ліцензію з вказаними послугами, які можуть надавати своїм клієнтам у відновідності до ст. 134 T.U.L.P.S. (Уніфікованого Тексту Законів про Громадську Безпеку). Серед реквізитів немає проходження військової служби, оскільки в Італії від 1986 року немає обов'язково військового призову. На відміну від інститутів неозброєної охорони, інститути озброєної охорони здійснюють свою охоронну діяльність 24 години на добу 365 днів в рік.
ППГ-Інкасатори
Фото legacoopsardegna.it
 
Всі вони мають центрально-оперативний штаб з яким вони є на постійному зв'язку завдяки радіосистемі і їх працівники є озброєними. Вони мають пістолет, наручники та гумові палиці.
 
Серед послуг, які вони надають є: радіолокації, телемоніторинг, відеоспостереження та дистанційний контроль, консалтингове забезпечення безпеки бізнесу, озброєна охорона закладу, протидія пограбуванню, протидія крадіжкам у супер та гіпер маркетах, інспекційна періодична охорона об’єктів вдень і вночі, інкасація, безпека у аеропортах, залізничних вокзалах та метро, негайний інтервент у критичних випадках у співпраці з органами правопорядку, водій-охоронець, дистанційне керування технологічними системами, охорона, перевезення та супровід грошей та цінностей, управління банкоматами, фізична та технічна (за допомогою ПЦО) охорона об’єктів усіх форм власності (офіси, квартири, магазини, ресторани, заводи, склади та інше), забезпечення та підтримка пропускного та внутрішньо об’єктового режимів, охорона території об’єктів, споруд та приміщень, оперативне реагування мобільними групами на спрацювання систем охоронно-пожежної та тривожної сигналізації об’єкту, що охороняється за допомогою технічних засобів (ПЦО), портер.”
 
Вадим: "Що стосується послуг інститутів приватної безпеки (неозброєної охорони), то ці інститути надають такі послуги: портер, адміністратор у готелі (ресепціоніст), нагляд та охорона паркінгів, нагляд за потоком осіб та управління потоками осіб, прийом та реєстрація гостей/клієнтів, протидія крадіжкам у магазинах та супер і гіпермаркетах, спостереження за працівниками з метою запобігання чи виявлення фактів викрадення майна, охорона громадського порядку, hostess на виставках (дівчата), steward  на стадіонах, іподромах та автодромах (хлопці). Варто зауважити також, що у відповідності до Дектету, працівники цих інститутів при виконанні службових обов'язків не мають жодного права мати при собі будь-яку зброю, навіть якщо і мають дозвіл на володіння нею. Дозволено мати лише рацію для комунікацій з центрально-оперативним штабом та, у випадку необхідності, для виклику органів правопорядку. У відповідності до послуг змінюються і обов'язки правників, а таких є безліч.
Фото opintoluotsi.fi
 
Оснивними є: своєчасне запобігання злочинам (правопорушенням) з боку відвідувачів та клієнтів, здійснення встановленого внутрішньо об’єктового режиму та пропускної системи, негайне повідомлення органів правопорядку, а також керівництво об’єкту, що охороняється про достовірно відомі факти погроз, або приготувань до здійснення злочинних посягань, забезпечення надійної та якісної охорони об’єкту, який охороняється, забезпечення та підтримка належної поведінки на території об’єкту, який охороняється працівниками та відвідувачами, своєчасне повідомлення керівництва та відповідальних осіб об’єкту, що охороняється про аварійні ситуації на об’єкті і найголовніше - надання першої медичної допомоги та виклик швидкої допомоги. Це стосується не лише працівників приватної безпеки чи органів правопорядку навіть якщо вони не є при виконанні службових обов'язків, а й звичайних громадян.
 
Наприклад: якщо йдучи по вулиці я зауважив особу, яка лежить на землі і пройшов повз неї не подивившись у якому вона стані та не прийняв відповідних заходів (не викликав швидку), а потім виявилось, що ця особа померла і при цьому мене було зафіксовано на телекамеру, яких тут на вулицях просто маса, то при проведенні слідства судовою поліцією мене у відповідності до ст. 593 КК Італії можуть притягнути до кримінальної відповідальності за ненадання цій особі допомоги, яку вона, можливо, потребувала. В такому випадку мене виключать негайно з Реєстру Префектури та звільняють з роботи без найменшої можливості поновитися (після відбуття покарання у тюрмі 1 рік, або сплати штрафу у розмірі 2.500 євро) на службі.
 
Натомість, повертаючись до попередньої розмови, при спрацюванні систем охоронно-пожежної та тривожної сигналізації об’єкту - викликати пожежну охорону, сповістити присутніх та попросити покинути негайно приміщення та повідомити своєчасно про це керівництво, відповідальних осіб об’єкту та власний інститут.
 
Фото tctinvestigations.com
Артем: "Що стосується діяльності та послуг інститутів приватних розслідувань та безпеки (детективні), то таких послуг у них справді безліч.
 
Багато з цих інститутів мають у собі два відділи: детективно-розшуковий (слідчий) та приватно-охоронний. Обидва відділи є оперативними і мобільними. Щодо стосується першого, то тут є певні сфери:
 
Сім'я: подружня невірність, встановлення та підтвердження факту подружньої зради з наданням фото-, аудіо-, відеозвітів, виявлення контактів особи, виїзд, за необхідності, за місцем її відпочинку або місць зустрічі з коханцем/кою, пошук осіб, на яких поширюються аліментні зобов’язання, перевірка якості виконання обов’язків домогосподарками, особами, які здійснюють догляд за дітьми або/та престарілими, спостереження за дітьми, встановлення їх кола спілкування, аналіз поведінки підлітка з метою запобігання подальщим евентуальним негативним наслідкам (втеча з дому, вчинення правопорушень, алкоголізм, наркоманія), перевірка достовірності оголошених особою відомостей щодо власного сімейного стану чи інше, встановлення біографічних та інших даних, які характеризують особу, визначення місцезнаходження особи через відповідні прилади, перевірка даних наданих особами, які звернулися до служби знайомств, у тому числі і через інформаційні ресурси в Інтернеті.
 
Цивільно-правові відносини: збір інформації про об’єкт зацікавленості: перевірка паспортних, біографічних даних, збір інформації з різних джерел, зовнішнє спостереження (автомобільне чи інше), фото-, відеоспостереження, виявлення фактів контрспостереження, перевірка приміщень або/та житла, автотранспорту на предмет розташування у ньому підслуховуючих пристроїв, розшук осіб, визнаних судом безвісно зниклими, боржників, шахраїв, осіб, які з інших причин переховуються від зацікавлених суб’єктів, розшук майна (у тому числі і з метою забезпечення виконання зобов’язань або з метою забезпечення позову), перевірка заявленого алібі або консультації з питань побудови алібі, встановлення інформації про абонента, допомога адвокатам (представникам у судочинстві) з метою збору інформації, перевірки даних, дійсність асикураційного полісу, і.т.д.
 
Внутрішня корпоративна безпека: перевірка інформації щодо ділових партнерів, їх ділової репутації, виявлення можливого промислового шпигунства, вжиття конкурентами заходів недобросовісної конкуренції, перевірка кандидатів у разі прийому на роботу, визначення їхнього стилю життя, перевірка зв’язків у державних структурах та конкуруючих фірмах, перевірка попередніх місць роботи, причин звільнення, дострокового розірвання контрактів, спостереження за співробітниками з метою запобігання чи виявлення фактів шахрайства, викрадення майна, зловживання посадовим становищем, збір інформації щодо певних установ, вивчення та складання аналітичних документів щодо фізичної особи чи установ, підприємств, організацій з офіційних джерел, встановлення платоспроможності осіб чи підприємств.
 
interninvest.com
Щодо стосується другого відділу, то він займається охороною майна громадян при їх супроводі (охорона особи належить лише органам правопорядку, оскільки це державна функція), розвідка місцевостей та пошук осіб (у випадку зникнень), а також вивчення та встановленням причин крадіжок на складах, підприємствах, базах, а також займається викриттям евентуальних "каналів” через які здійснюються крадіжки та протидією крадіжкам у вищезгаданих місцях, магазинах, супер та гіпермаркетах, інформатичною безпекою. Одним словом - це збір, обробка та надання інформації підприємцям, або приватним особам, яка допомагає їм у визначенні та прийнятті правильного управлінського чи особистого рішення.
 
Зеновій: "Наталіє, ви запитували в нас також про тарифи за послуги та хто їх встановлює... Питання тарифів - це виключна компетенція Префектури, яка узгоджує їх разом з МВС та Мінфіном. По цілій Італії вони однакові для всіх інститутів приватної озброєної охорони та приватних розслідувань".
 
Наталя: "Дякую. А як ви оцінюєте сучасну ситуацію, яка є в нас вдома в Україні з сектором безпеки взагалі і які є ваші зауваження та пропозиції?”
 
Вадим: "Ми можемо вносити багато пропозицій та чи прислухається хтось до них в нас вдома?... Від себе особисто я хочу сказати, що ми постійно слідкуємо за розвитком подій в Україні і особливо за тими, які стосуються питань громадської та державної безпеки. З певністю можу ствердити, що і в Україні сьогодні зріс попит до охоронних та детективних послуг, бо ця сфера є надзвичайно важлива для нашого суспільства, яка, однак, залишається абсолютно не врегульованою. В Італії послуги з охорони власності та охорони громадян визначаються як вид господарської діяльності, який за своїм суб’єктним складом і змістом є цивільно-правовими зобов’язальними правовідносинами і здійснюється на підставі законодавчих та інших нормативно-правових актів, декретів та державних ліцензій на право надання послуг з охорони власності. До таких входять навіть і деякі особливо важливі об’єкти права державної власності та охорони, крім парламенту, міністерств та Нацбанку, які охороняються органами правопорядку (також у якості тілоохоронців): МВС і його міністр - охороняється держполіцією, Мінфін і його міністр - податковою (ґуàрдія ді фінàнса), Міноборони і його міністр - карабінерами, Мінюст і його міністр - пенітенціарною поліцією, Міністерство сільського господарства, продовольства та лісового господарства і його міністр - держкорпусом лісової охорони, Міністерство навколишнього середовища, охорони навколишнього середовища, земельних і морських ресурсів і його міністр -  морською гвардією (берегова охорона), Нацбанк - змішаний корпус: держполіцією, карабінерами, податковою. Отже було б дуже добре, якщо б так було і в Україні”.
Руслан: "На мою думку в Україні повинен бути кінець-кінців прийнятий закон про приватну детективну діяльність та про такі професійні фігури як приватний детектив та детективні сотрудники, який чітко би визначав реквізити для здійснення детективної діяльності та прийняття на роботу, їх правовий статус, їх права та обов'язки, територію їх діяльності, співпраця з правоохоронними органами (міліцією), бо органу правового порядку (поліції чи жандармерії) в Україні ще не існує, їхні посвідчення та дистинтиви (бажано щоб їх видавало МВС і щоб вони були однакові для всіх по цілій національній території з чіпом для ідентифікації), можливості відкриття своїх представництв у різних містах України, а також питання взаємодії на тактичному та процесуальному рівнях приватного детектива як захисника або представника у цивільних чи кримінальних справах”.
Гаманець зі значком приватного детектива
Фото forzespeciali.it
 
Артем: "Ми знаємо, що питання про необхідність врегулювання ринку охорони та безпеки в Україні піднімалося вже не раз і нам дуже приємно знати, що нарешті 8 вересня 2011 року наш парламент прийняв Закон України "Про охоронну діяльність", хоч все залежить тепер від того чи підпише його Президент. Проблеми, які існують сьогодні в Україні у сфері безпеки на мою думку — це:
 
1. в Україні по сьогодні чинним законодавством України не визначено реквізити як для працівників так і для власників інститутів приватної охорони (як озброєної так і неозброєної), перелік послуг, які вони можуть надавати та які саме технічні та логістичні засоби вони можуть використовувати для здійснення своєї діяльності посилаючи своїх працівників на об'єкти.
 
2. Держава повинна контролювати ринок охоронних послуг, якість цих послуг та легальність цих інститутів включаючи перевірки наявності трудових контрактів цих інститутів з працівниками (через адміністративну поліцію), бо на сьогоднішній день багато з таких "security” пропонує і надає споживачеві справді продукт низької якості, а отже держава повинна вести контроль над кількістю інститутів озброєної і неозброєної охорони у відповідності до потреб ринку, бо інакше він може перетворитися на стихійний і безладний, а це вже є загрозою для громадської безпеки.
 
3. Рейдерство і вседозволеність працівників охорони — це нечувані речі, які в західному світі не толерують і за подібні речі притягують відразу до кримінальної відповідальності. Такі дії лише принижують їх як професійних працівників та їхню людську гідність. Дуже часто вони приймають участь у фізичному захопленні чужого майна суб'єктів господарської діяльності, а тому такі і подібні їм дії повинні припинитись негайно і за такі дії вони повинні притягатись до кримінальної відповідальності.
 
4. Монополія на ринку. Я усвідомлюю, що бажання ДСО України хоче бути монополістом на ринку охорони та безпеки в Україні і це зрозуміло, проте правила вільного ринку у світі є іншими, і якщо Україна прагне ввійти у ЄС і стати її повноправним членом, то мусить переглянути свою позицію і поставити свої потенційні преференції на другий план — втриматись на цьому ринку. Навіть якщо сьогодні рівень технічного оснащення ДСО є значно вищим від інших інститутів приватної охорони (хоч і це я ставлю під сумнів), то це тільки тому що це орган МВС, а отже це не означає, що професійно ДСО є кращим і професійнішим від приватних охоронних фірм. Мені траплялось нераз бачити в мене вдома в Одесі працівників ДСО під час виконання своїх службових повноважень... один з таких епізодів трапився мені цього року в одному з супермаркетів м. Коблемо у якому працівники ДСО несли службу в одному з супермаркетів і займались протидією та запобіганню крадіжкам. Якщо б вони себе так лише попробували повести в Італії, то судових процесів їм би було просто не оминути. А адвокати і потерпіла сторона тут на таких "професіоналах” заробляють тисячі євро. Затримувати клієнтів без жодних підстав і перевіряти в них закуплений товар (шукаючи незрозуміло чого) вказує лиш на їх непрофесійність та принижує значно гідність клієнтів. Ця послуга виконується у зовсім інший спосіб. Хай приїдуть сюди в Італію і ми їх навчимо як треба працювати, а досвід в нас є не лише вітчизняний, а й тутешній...(сміяться).
 
Зеновій: Мене обурює те, що в Україні охороною громадського порядку і особливо громадською безпекою займаються всі кому не лінь, без жодної ліцензії, формації та навичок. Навіть громадські формування та організації з сумнівною діяльністю такі як МПКГБ і їй подібні. Я не знаю за чим дивиться СБУ...навіть Інтерпол неодноразово подавав запит у МВС України з проханням надати пояснення, але відповіді від МВС так і не отримав. В цілому світі громадську безпеку та захист громадянських прав, майна та інтересів громадян гарантують лиш органи правопорядку, адже це державна функція, а в нас навіть гроомадські організації — це просто абсурд! Громадська безпека - це виключна компетенція поліцейських сил, тож сподіваюсь, що такі феномени в Україні будуть переглянуті і поставлені на місця.
 
Проте є і інша річ, про яку я хотів би поділитись з читачами вашого порталу та колегами в Україні. В Україні вже 16 років існує Українська федерація професіоналів безпеки (УФПБ) президентом якої є п. Сергій Шабовта. Якщо Президент України В. Янукович підпише вищезгаданий закон "Про охоронну діяльність", то в Україні офіційно зродиться і новий трудовий сектор, який зможе створити нові робочі місця, а УФПБ стане офіційним представником сектору приватної безпеки, озброєної і неозброєної охорони і, можливо, з часом і детективного сектору. Це дуже важливо, що в Україні, як і за кордоном у всіх секторах є така організація, яка представляє перед державою проблеми свого сектору і відстоює його інтереси, тож сподіваюсь, що УФПБ докладе також і всіх зусиль щодо укладення з профспілками сектору Національного Колективного Контракту окремо для кожного одного сектору, піклуватиметься їх формацією і працюватиме над зростом професійності своїх членів — працівників безпеки!
 
Наталя: "Щож, земляки, щиро дякую вам за цікаву і вичерпну інформацію та бажаю вам у празник Покрови Пресвятої Богородиці успіхів та професійного зросту!
 
"Новоспечені" працівники приватної безпеки (неозброєна охорона) Фото supervisorgroup.it
 
Наталія Зубик
для Інфо-правового порталу в Італії
 
Відеоматеріал про тренування працівників:
 
 
Транспортна безпека (практичні заняття)
 
 
Вишкіл працівників безпеки (М.Д. від 6 жовтня 2009 року)
 

Переглядів: 1543 | Додав: Адміністратор
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Ми не співпрацюємо з українофобними, расистськими, порнографічними, піратськими та іншими аморальними сайтами. Відповідальність за достовірність фактів, цитат та інших відомостей, у тому числі і малюнків до статтей, у розділі новин, несуть автори публікацій, що містять гіперпосилання на джерело. Будь-яке копiювання, публiкацiя, передрук чи наступне поширення iнформацiї, що мiстить посилання на Інформаційне агентство УНІАН, суворо забороняється. При передруку наших матеріалів посилання (для Інтернету - гіперпосилання) на italawguide.at.ua обов’язкове.
Всі права застережено © 2010-2017